HTML

megint

2008.04.21. 22:34 | vonR | Szólj hozzá!

naszóval

office nélkül, de azért töretlenül

annyi minden történt, h az már rettenet.

előszöris. volt egy helyre kislány, aki döntésképtelensége miatt- és kivételesen nem én basztam el!!!- rábaszott.jó lett volna, igazán, de nem.

közben a sas mégis szárnyal, vagy legalábbis próbálkozik.nemtudom, már nem is érdekel.nem nézegetem naponta, de amikor hallok róla a görcs megvan.lehet, h ez a sorsom?v csak álltatom magam, h még tartozik nekem, és arra várok?

már lényegtelen.

mert révbeértem. - azt hiszem

mindenesetre most olyan víg, olyan békés, hogy még az is megy(eget) amit nem is gondoltam volna.az túlzás, h probléma megoldva, de igazán.és kit érdekel?

közben a régi ismerős is mozgolódik, bár valószinűbb, h a bogár, ami a fülembe ültetődött, az rág csak be.mindenesetre elég jó vele.ha nem félnék, h ezt a szart rajtam kívül olvassa valaha 1 ember is, ki is mondanám.de így persze csak párszaszóul motyogom magamnak...

most meg miért tértem vissza magamhoz?

mert fenemód ráérek, és mert történtek érdekességek is.

kommenteltem, ami nem is olyan gáz, és azt nem, amit igazán szerettem volna.mondván, nehogymá' én politizáljak!milyenmá?

de van barátnőm.

ez kijelentés.

sokak számára ez meglepő, számomra is. innentől kezdve a sasosdi mehet a darálóba.ha nem is huzat, de egy alapos tavaszi szél volt, ami olyan jó dolog, h ennél-ammál (kinek honnan?) csak a huzat jobb.de nem hinném, h az még eljönne 1szer.

és most mindenki (azaz 1 ember, aki ezt olvassa) lécci vonuljon el 1 sarokba, és 1 könyörgő imát morzsoljon el, h nehogymá!és 1 másikat, h de igen, akarom!

ha ez a kettő megvan, akkor asszem boldogan térek aludni, és takargatok tovább valódi könnyező asszonyokat álomban.

amiben nincs is csúsztatás, ami szerintem nem kicsit beteges!

de sebaj.ez is jelent valamit

szombathelyre meg nemtudom, hogy menni kell-, mert igazából kedv nincs hozzá, csak kötelességszerű, ami figyelembevéve az előéletemet felettébb vicces.szóval menni kéne, lehet, hogy össze is jön,akkor meg tényleg csak a muskátli marad.

de mi a fenéből?szocpol a polgár jenőtől.

persze.

A bejegyzés trackback címe:

https://vonr.blog.hu/api/trackback/id/tr1436222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása