miért nem 42 a 27?

csak ami az eszembe jut. nem sok, de ez van, és az enyém!

Friss topikok

Linkblog

HTML

első blogos élményem

2007.08.31. 23:24 | vonR | Szólj hozzá!

helló nekem!
rendezetlen és zord előéletemre való tekintettel nem kívánok problémát csinálni felületes és szánalmas gondolatvilágomból. ha nem tetszik, akkor: a; bekapod
                                                                                      b; kinyalod
                                                                                       c; elmész a véres-ahova akarsz
                                                                                      d; megtartod magadnak a                                                                                                                    véleményed
azért nem érdekel a bántó és/vagy negatív kritika, mert azt magamnak is megszerzem akárhol (itthon, otthon -nem uaz!!!- máshol), akárkitől. és mert szemét nárcisztikus disznó vok....
csak dicshimnuszokat akarok látni, esetleg örömódákat....
most olvastam 1 blogot. mondanám h 1 haveromét, mert hű de jófej ismert arc vagyok, de ez nem igaz.a srácot 2szer láttam pesten koncerten. azon kivételes alkalmak 1ike, amikor én józanul, mindenki más + részegen:D
nem jó fej, mert csak 1 felkapaszkodott vidéki tahó, de ő legalább pesten tahó. én vidéki, itt nincs is élet...
hmmm
mintha járnék bárhova mostanság...
a napom fénypontja, ha 1 majdnem munkatársam csajjal (aranyos de komolyan!) msnen esténként hallgatunk sokat és nagyokat...
én próbáltam isten (khmm ÚR - h pontos legyek) bizony, de a legtöbb amit kihúztam belőle, h ja-nem-igen. kb.

ma olyan izgi volt! Délelőtt nem történt semmi, délután meg már a fűsenől!

Most komolyan. Lassan olyan begyepesedett leszek, mint azok, akiket mindig is égőnek találtam… szar meló szar pénz szar élet!

És ez nálam igaz!

Kezdem unni magam. Nemrég nem tudtam lepattanni az ARCTURUSról. Most LIMBONIC ART. mindent csak finoman. Kb orrvérzésig.ha lennék olyan kifinomult és érző lelkű, mint amilyennek szeretnék/nének látni és amilyen nem vagyok, akkor biztos mátépetyát hallgatnék… de ő meghalt az emberiség nagy szerencséjére, meg az enyémre. Érte is annyit kapnék mint 1 rendes CSENDES!!! emberért.

Ma cseréltem 2.szor életemben kereket. Ez hiba nélkül ment.

Az elsőnél anyu(!!!) szólt bele helyesenL. Mindezt érzékből! Nem is gondoltam volna h van ilyenem… tán rám ragadt. Pedig jó vok ám elméletben.

A kerékcserét követően dolgozni is mentem. De minek? Kártyáztunk 1 kicsit, és elzavartam a kiscsajt, mert most mi a fa**t ( eljő az az idő amikor kiírom!) beszéljek vele?

 Tamáskája nem érdekel se a nyűgje. Mennyi baja van! Mosnia kell!!! Hmmmm-

szőröstalpúéknál + éheznek a leprások. neszeneked sengen! Én meg görcsölök 1 nyamvadt …áááááá hagyom a pic**ba!

hazajön jövő 7en gergő. remélem. már kéne 1 +bízható arc. Pláne részegen. Erőteljesen rámférne 1 elsőbuszos agytakarítás. Olyan 17 éves szintű hányásos-piálós.. tudomtudom. Szaralak vagyok. Mások ilyenkor a kölkeiket pelusozzák. Én meg még nem nőttem fel.ja

1szer akartam volna. De nem jött be.szerencse? de legalább nem vett el zenét. Nekem már ez is jó. Sajnálom a burzumot, mert nemtom meghallgatni, pedig jó zene. De nem megy. Az  meg már csak deidegződés… de akkor sem. Ő meg már anyuka hmmmmm! izgi mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://vonr.blog.hu/api/trackback/id/tr24154391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása