miért nem 42 a 27?

csak ami az eszembe jut. nem sok, de ez van, és az enyém!

Friss topikok

Linkblog

HTML

mai történetem

2007.09.05. 23:52 | vonR | Szólj hozzá!

Azt mondja nekem, hogy elhamarkodottan és rosszul ítélek, és általánosítok. Ja. Mert nem minden bölcsész életképtelen. Lehet, hogy igaza van, de nem tud egy szöget beverni. Erről ennyit.

Ma legalább jól éreztem magam. Kellemes hűvös volt, nem izzadtam le, mint egy disznó.

De Ő(!) is sok éves. Faszom. Csak ilyeneket tudok kifogni. Egy kellemes 23 éves és jól érzem magam. De nem. Mindenkinek gyerek kell és muskátli. Nem lehetne egy kicsit elfelejteni az órát? És élvezni? Mert csak a jövő… Szemét egoista dög mindenki. Velem ki törődik? :D

Kezdem unni a huzatot. Mindig történik valami, ami nem engedi becsukni az ajtót. Pedig már én is várom. Tudni tudom, de a képesség hiánya. Egy jó be(?)baszás kéne nekem. Asszem. Bár az sem jött össze. Elég rossz a rendszámokat nézegetve vezetni.

Szeptember közepe közeledik. Rohan ez a trampli. El mellettem. De még jó így.

Az egyik hitványabb, mint a másik. Öreg, lelkisérült, bolond, és alkoholista. Ja és persze beteg. Na ilyeneket tudok kifogni. A buksivakaróktól meg már kész vagyok.

„Kellemes időtöltés céljából ismerkednék ANGYALKÁVAL, és kortalan lányokkal.

Tengerparti vacsora jeligére”

Valami ilyesmi kéne.

És most váltom a lejátszót, mert ez sok.

Így jobb.

Kellemes késfogós-mészárolgatós.

Holnap kellemes sörözés elé nézek. Ez jó. Kis kikapcsolódás. És persze társadalmi élet. Csak, hogy ne váljon belőlem valami trappista szerzetes. Mert már lassan odáig jutok.

Majd lesz valami.

Mint mindig.

Nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://vonr.blog.hu/api/trackback/id/tr91158488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása